Yes

Yippi:)
855 here i come:)
Jag ska få min älskade 855:a.
Fy fan va gott.
Visst 945:an är bättre men 855:an är snyggare.

Fan va mitt liv börjar ordna upp sej.

Nyare bil, snart jobb, ska kolla på en lägenhet imorgon å en på måndag (måste ha större),
Jag har insett vilket jävla as ........................ja ni fattar.
Ja fy fan va bra allt är just nu!!

Fan Maja hoppas vi blir grannar snaaaaart:)
För Angeliqa lär jag ju inte bli granne med eftersom hennes karl aldrig får tummen ur hehe.
Fast iof så kan ju Angeliqa ta den på botten där maja så blir vi grannar alla tre:)

Nä sängen & Liam kallar, min underbara sötnos har lärt sej vinka (eller ja han är ju inte medveten om att han VINKAR men ja ni förstår, han gör den rörelsen iaf).

Idag har vi haft de väldigt trevligt:)
Imorgon kommer de bli mysigt med.
Å nästa vecka eller veckan därpå ja då har jag MIN å underteckna MIN BIL!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

ja vad ska jag säga gumman det är väl tur att du planerar för oss.. ha ha ha puss

2009-02-01 @ 20:16:18
URL: http://mammatillminajuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0