Älskar denna texten

Du är allt jag nånsin önskat,
du är allt jag nånsin drömt,
du är den som får mej minnas,
alla drömmar jag har glömt.
Du är den som får mej hoppas,
du är den som får mej le,
all min kärlek får du bära hela livet vill jag ge.

För du är där när ingen ser mej,
du är där när stormen yr,
du är där när natten skrämmer,
du är där när dagen gryr.
För jag vill alltid ha dej nära,
där som månen läggs till år,
å allt livet vill oss lära är att framtiden är vår.

Där som klockorna har stannat å tiden tycks stå still,
å man inte vågar säga de man längst i hjärtat vill,
då ska vi ta varandras händer, då ska vi minnas denna dag
å förstå vad som än händer är de alltid du å jag.

För du är allt jag nånsint önskat,
du är allt jag nånsin drömt,
du är den som får mej minnas alla drömmar jag har glömt,
du är den som får mej hoppas,
du är den som får mej le,
all min kärlek får du bära,
all min längtan vill jag ge,
ja all min kärlek får du bära,
hela livet vill jag ge.

(Grymt fin text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0