Helgen

har vart helt underbar.
I Fredags va vi på stranden, jag, Liam, Catrin, Pontus, Angeliqa å hennes barn.
Jätte mysigt:)
Sen på kvällen åt vi tacos å byggde koja utav påslakan;) haha
Å är så kul att du är med igen Catrin:)
Igår va jag å Angeliqa iväg å plockade jordgubbar.
Sen va jag å Liam iväg en sväng igår em.

Idag kommer mina underbara stora barn hem:)
Dom har vart iväg några dagar å åkte båt med sin pappa å Kicki.

Ska städa idag om de går med Liam.
Han kryper efter mej vart jag än går,
sätter jag ner han så gallskriker han,
ska jag greja så får jag ha han krypandes efter mej gallskrikande.
De är frustrerande.
Varför är han sååå mammig?
Jag har inte skämt bort han med att bära han hela tiden,
jo dom första månaderna men inte sen.
Kan de va att jag har haft han själv hela tiden?

Snart är de fjorden å då ska de drickas;)
Skulle vilja åka till Lane Loge snart me;)
Är så tacksam att Maja har tagit Liam ibland så jag har kommit ut,
å nu kan även mamma ta han för han va så snäll när hon hade han.

Nu har han ju börjat dagis å han blir äldre,
så de går framåt å blir lättare till slut.
Men nu har Liam semester från dagis i 4 veckor å dom stora har slutat dagis helt.
Om 4 veckor börjar dom ju fritids.
Så fort de har gått:)
Är så nölj att jag skolade in Liam medans tvillingarna gick kvar på dagiset,
då hade han tryggheten där i början tills han lärde känna personalen.
Å han trivs jätte bra på dagis.

På Tisdag fyller min lillasyster så de blir de Kungshamn,
sen i Augusti så fyller ALLA,
de blir många presenter å många kalas *pust*
jaja så är d på sommaren.

Nu blir de städning, sen tvätt.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Tycker ja med ni e mina underbara vänner o kommer alltid o va puss

2009-07-05 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0