Idag åkte barnen


Dom stora åkte med sin pappa idag,
dom skulle iväg med båten några dagar.
De kommer bli kul för dom.

Livet flyter på bra, på Lördag ska vi till Hedekas antagligen.
Vet inte vad vi ska göra resten av helgen, men nåt gör vi iaf.
Hoppas på fint väder iaf:)
Tvillingarna fyller ju i Augusti å dom vill så gärna ha en minicross,
men hittar ju ingen?
Nån som vet vart man kan kolla?

Vill bara säga till mina underbara vänner hur glad jag är för att ni finns i mitt liv,
älskar er så otroligt mycke!!

Finns så mycke mer som jag skulle vilja ha ur mej här men eftersom bloggen är öppen igen så går de tyvärr inte.

Nu ska jag lägga mej i soffan å kolla på tv

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

vi älskar dig med gumms det vet du.. puss å kram

2009-07-03 @ 00:35:59
URL: http://insidemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0