Simskola

Idag började simskolan i Gårvik så där har vi vart,
ska dit i tre veckor framöver nu.
Å Liam har vart lika gnällig idag som alltid.
Ikväll när barnen har lagt sej ska jag faktiskt sätta mej ner å ta en öl eller ett glas vin å se på film.

Jag trodde ju aldrig att jag skulle klara av att leva som singel,
men de gick,
jag har träffat några män men jag kommer INTE påbörja ett förhållande förän jag är helt redo.
Då blir de bara soppa av allt.
Jag vill känna den där pirriga underbara känslan när man är kär å den har jag inte känt nu,
de bevisar väl bara att de inte är rätt?
Nog om de.

Liam har nog avskräckt mej från att skaffa fler barn.
Efter Liam så har jag sagt att jag inte vill ha fler,
men nu börjar jag längta,
fast jag längtar nog mest efter att få de jag aldrig fått,
jag vill ha en riktig förlossning å jag vill amma länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0