Dax för uppdatering:)

Nu är bloggen öppen igen,
allt jag skriver när den va lösenordsskyddad är raderat.

Oj vad har hänt sen sist?

Nu är de bara 2 veckor kvar hos mamma, sen bär de av till Brudås.
Ska bli väldigt gott.

Liam fyller snart 1 år, tänk vad tiden går fort,
tvillingarna fyller snart 6 år,
herregud vart har alla år tagit vägen?

De har hänt mycke sen sist jag skrev men allt kan jag inte skriva om här.

Liams förkylning va tydligen normal,
Nathalies operation blir till hösten istället,
får snart svaren på mina prover,
hoppas dom hittar vad de är så jag slipper dessa smärtor.

Ska ta en heldag på liseberg med dom stora snart,
Liam får va hos min mamma då.
Ingen ide å ta med han dit.

Mina underbara vänner har fått mej att inse mycke,
TACK för att NI finns!!
Gör vad som helst för er!!

Imorgon kommer dom stora hem:)
Ska bli gott, dom har vart hos Joel sen Tisdags.

Nu blir de en godispåse å teven:)

Kommentarer
Postat av: cissi

du å ditt godis gumman haha kram

2009-06-14 @ 08:44:30
Postat av: metalbaby

Det var inte en dag försent :)))

2009-06-14 @ 22:22:37
URL: http://metalbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0