Härlig dag

Åkte till dagis vid 10, va där en stund, sen åkte jag ut till Maja helt själv.
De va gott för en gångs skull.
Liam va på dagis 3 timmar idag själv å allt gick jätte bra.
Han älskar verkligen å gunga å kolla in alla andra barnen.
Imorgon ska jag lämna han innan frukost för jag ska va inne på sjukhuset kl 8.

På Söndag ska vi ha kalas för Liam,
ett år blir han redan:)
Herregud så fort de går.
Då blir de tårta å presenter:)

Ikväll sover dom stora barnen över på dagis.
Dom skulle ha en myskväll med grillning å sånt för alla 6 åringar.
Förra året när dom sov över så gick de bra så de gör de nog nu med.

Nu ska jag äta en rejäl måltid för sen måste jag vara fastande:(


Återkommer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0