Midsommar

Idag ska vi äta god mat med älskade vänner:)

Imorgon får jag göra tårta för på Söndag blir de ju kalas.
Har köpt lite leksaker, en gåbil å lite kläder till han.
Så imorgon blir plutten hela 1 år:)

På Måndag går flytten,
har bott hos mamma i en månad men känns som ett halvår;)
Man har ju inte sitt privatliv när man bor här,
så de ska bli gott å få;)
De kommer bli roligt för barnen som alltid har nån att leka med.

Har slipat å oljat in mitt köksbord å de blev riktigt fint:)
Imorgon ska jag måla barnens säng vit å jag har köpt ektorps soffor:)
Dom älskade efterlängtade sofforna.
Ska bara försöka få tag i en tvättmaskin med,
är så gott å ha en egen i lägenheten.

Nä nu ska jag göra iordning mej för dagens äventyr.

Återkommer kanske ikväll

Kommentarer
Postat av: cissi

vad härligt gumman att du kommer hit... kram

2009-06-20 @ 08:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0