Bio igår

med dom stora,
vi såg Pettsson & Findus,
riktigt kul va de, så de ska vi göra om.
Jag älskade filmen:)
Barnen tyckte om den också men inte lika mycke som jag hehe.

Idag funderar jag på om vi ska åka in till Hasselbacken,
är ju så fint & mysigt där,
& speciellt fint att fota där,
så jag funderar på att ta med alla barnen dit & ta massa kort på dom,
vi va där igår en sväng innan bion å då fota jag dom stora lite,
jätte fina kort, speciellt i svart vitt.
Man kan ju ta med sej lite kaffe å kakor å bara ha de skönt.
Liam hade nog tyckt om att sitta där i gräset å se på svanarna:)
Dom stora tyckte de va kul iaf.

På Tisdag ska twinsen till sin far.

Lägger upp lite foton här ikväll ifrån gårdagen & från idag om de bli nåt.
Nu blir de att göra iordning sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0