Gårdagen

Va mycket trevlig.
Umgicks med hela min familj,
mysigt:)
Sen solade jag igår kväll,
de känns så skönt att äntligen börjat,
nu ska jag sola 2 ggr i veckan,
sen trappa ner till 1 gång i veckan.

Idag ska vi bara va hemma å städa,
kanske går ut i snön sen en sväng,
fan de va ju så fint vårväder,
vart tog de vägen?
Jag kände att våren va påväg,
men oj så fel man hade.

Denna veckan får jag svaret,
vill veta nu!!

Han skickar jätte gulliga meddelande hela tiden:)

Nu ska jag fortsätta med mitt morgon kaffe,
sen blir de städning.

Kommentarer
Postat av: cissi

vart solar man i m-dal

Postat av: sandra

Jag solar på spelbiten men man kan ju sola på gymmet med

2009-03-03 @ 09:23:05
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0