Härlig vårdag:)

Jag & Plutten har vart hos Lotta,
sen gick vi ut på en promenad jag & Liam.
Va ju underbart väder idag å man fick den där sköna vårkänslan:)
Sen har vi vart hos Angeliqa med,
fick lånat lite kläder till Liam med.
Hmm sen har vi nog inte gjort så mycke,
jo vi åkte mot Hedekas en sväng men hittade ej så vi åkte hem istället.
Får åka dit imorgon när de är ljust, då kanske jag hittar haha.

Nu kollar jag på Sanningen ögonblick,
älskar verkligen de programet.
Liam sover så gott nu,
min lilla älskade plutt.
Twinsen är hos sin far till på Tisdag,
vi lämnade dom där igår.

Längtar till Påsk:)
Kolla nu upp de Angeliqa;)

Våren är på väg,
kärleken är på väg,
Ja allt känns underbart bra nu.

Nä nu börjar sanningens ögonblick igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0