Mammiga Liam

Han vägrar sova utan mej.
Lägger man ner han i spjälsängen så gallskriker han &
när man tar upp honom & lägger han i min säng brevid mej så blir han tyst direkt & somnar.
Han är verkligen jätte mammig.
Visst kan de va jobbigt ibland men jag skulle aldrig klara en dag utan han,
jag älskar han så mycke så de finns inte ord för de!!

Kommer bli fruktansvärt jobbigt att vara ifrån han 8 timmar när man ska jobba,
men jag vet ju att jag kommer hem till han & sover med han.
Jag får stå ut dom timmarna för att försörja min familj.

Älskar mina barn så otroligt mycke.
Dom betyder allt för mej.

Snart börja packa då förhoppningsvis;)


Hoppas vi blir grannar:)


Kommentarer
Postat av: cissi

med vem???

Postat av: sandra

You no:)

2009-03-04 @ 08:42:19
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0