Morgon

Dricker mitt underbara morgon kaffe.
Twinsen har sovit hos mamma inatt så de är bara jag å Liam hemma.
Fan va bra melodifestivalen gick igår.
Idag ska vi ut till Cissi.
Jag ska även fundera på lägenheterna.

Jag gav Liam fisk för första gången igår,
de gillade han inte.
Han älskar verkligen gröt å välling.
Men köttfärssås har han börjat tycka om lite.
Å smörgås älskar han.
Plutten börjar bli stor nu.
Å han är väldigt mammig, sitter jag brevid honom så tar han tag i min tröja å drar sej till mej.
Han vill va i min famn eller knä hela tiden,
haha Maja tycker han är så fruktansvärt bortskämd:)
Jag som sa att Jack va bortskämd när han va mindre,
de va ingenting mot vad Liam är;)


Nej nu smsa mamma att Natta är sjuk, får ringa henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0