Stackars älskade dotter

Hon spyr hela tiden men har inget kvar längre.
De gör så ont att se.
Hade jag kunnat hade jag tagit de istället.
Hade gjort vadsomhelst för att mina barn skulle slippa må dåligt.

Jag har inte druckit sen folketshus kom jag på förut å de va ett bra tag sen.
jag sitter hellre hemma med mina barn.
Jag vill att dom ska känna trygghet.
Jag vill att dom ska kunna tänka tillbaka på sin barndom å veta att dom hade en bra uppväxt.
Att dom hade en mamma som fanns där hemma hela tiden.
Jag har tänkt mycke på detta de sista.
När tvillingarna va små va jag ute mycke å de ångrar jag idag.
Jag vill inte lämna bort dom mer än nödvändigt.
Jag känner mej fruktansvärt solt över allt jag åstakommit (stavas de så?)
Jag klarar mej helt på egen hand, jag tar hand om mina barn,
har en ok ekonomi, har körkort å bil, har jobb på g, har en utbildning,
å mina barn känner sej älskade å trygga.
Jag är väldigt nöjd med tillvaron.
Jag behöver ingen karl för att klara mej som jag behövt innan.
Har många underbara vänner som jag älskar å värdesätter.
Mmm jag är stolt!!

Kommentarer
Postat av: emma

och vi är stolta över dig!

2009-03-08 @ 14:39:18
URL: http://johannessson.blogg.se/
Postat av: Lina

EXAKT så känner jag också.Och egentligen; vad är mysigast, en röjarfest med grymt bakrus dagen efter eller en godis/filmkväll med barnen?

2009-03-08 @ 15:21:23
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: cissi

åstadkommit stavas det!! konstigt att du inte kommenterade det hahaha.... du e duktig gumsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0