Stressig dag

Först va vi å storhandla på Maxi,
sen hem, packa upp all mat, laga middag,
fick besök, sen till pappa för att lämna Liam,
sen till fotbollen, sen hämta Liam å nu är vi hemma *pust*

Nu ska vi bara ta de lugnt å mysa framför teven med godis å tacos:)
Malin ska komma hit sen med.

Jag måste kunna ta bort smärtan å längtan som mina barn har.
Men hur gör man?
Ska dom små liven behöva gå runt å må dåligt över detta hela tiden?
Nä de är fan inte rätt.

Jag är så stolt över att jag inte har slängt mej över första bästa karl.

Har alltid gjort de förr men inte denna gången.

Nu ska de va nåt riktigt, nåt äkta, nån att lita på till 110%.
Finns dom?

Nu får jag börja med tacosen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0