Vart i Uddevalla

Har beslutsångest.
Känns inte rätt att flytta till kamstorp,
de är ju nästan lika dyrt som här fast finns ingen balkong där.
De är lite jobbigt utan de.
Annars är ju lägenheten där grymt fin,
men de är ju inte allt.
Har ingen lust att betala så mycke i hyra längre,
jag vill ha nåt billigt.
Nu är jag kräsen när de gäller karlar istället för lägenheter.
Innan ville jag ha toppmodern lägenhet men nu kvittar de.
Jag har typ alltid tagit första bästa karl men de gör absolut inte längre.
Har träffat några stycken under dessa månader men ingen jag vill ha.
Hmm lite jobbigt att bli kräsen faktiskt.
Blev bjuden på middag idag men dumma jag svarade inte ens.

Ska ner till mamma om en stund.
Äta mat & kanske sova där för här går ju inte å sova.
Har en annan lägenhet på g men ska fundera lite till.

Kommentarer
Postat av: cissi

att bo lyxigt är inte allt. dt kan vara roligare att ha pengarna till annat.. Eller hur?? och när dt kommer till karlar ska du vara jävligt kräsen,och att vara ensam är både skönt å nyttigt! Dt är inte fel att vara en tjej som klarar sig utan en kille för att skapa sig en identitet. framförallt inte eftersom de flesta killar inte går att lita på idagen samhälle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0