Vart iväg

Imorse kom Maja & Togge hit så jag kunde åka & sola snabbt,
sen åkte jag & kollade på lägenheten,
skulle haft med mej tvillingarna men dom va hos J & sen dagis.
Lägenheten va fin & mysig, dom hade ju inte satt in köket än men de kommer bli super fint där när allt är klar.
Öppen spis va de med, kan va mysigt å elda på vintern.
Duschen va ju underbar med massage saker;)
Jag får den om jag vill ha den, jag ska fundera en stund till men de lutar åt att jag tar den.
Denna lägenheten va ju bara nåt att ha så länge.
Tycker inte alls om området eller grannarna här.
Jag vill tillbaka till "centrum".
Vill ju bo där också eftersom barnen ska gå i skolan där.

Nu ska jag fundera, sen ringa dom & ikväll får jag börja packa i så fall för den är ledig från den förste April.

Kommentarer
Postat av: cissi

ring mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0