Längesen nu...

Hänt mycke sen sist så får rada upp de här på ett tråkigt sätt, inte allt jag vill ta upp här för lite privatliv vill man ju ha:)

På nyår blev de en mysig hemmakväll med Liam <3 Vid tolvslaget fick jag stå å titta på alla som sköt raketer genom fönstret eftersom Liam sov men de va lika trevligt de;)

Den 3 Januari blev jag moster för första gången till en söt liten pojke, en underbar känsla:)



Den 20 Januari va vi på kalas hos min syster som fyllde 30.

Den 23 Januari va de kalas för Simon å min gudson Jack, alltid lika kul å träffa mina underbara vänner på samma gång.

I Lördags hade vi bal i folketshus, de blev riktigt lyckat å alla va jätte nöjda med kvällen så de kändes bra.
Mycke folk, bra stämning, god mat, roliga lekar å mycke dans, är så jäkla nöjd så detta ska vi helt klart göra om.




Längtar till 2 April, då blir de scotts, då jäklar ska de buggas i massor:)

Nu blir de lite tv tittande innan sängen kallar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0