Tisdag

Möte på dagis ikväll, ska bli väldigt intressant...

Twinsen åkte till sin pappa i Söndags å idag åkte Lilleman så denna barnlediga veckan ska jag passa på att städa å handla mat å lite annat...På Lördag blir de cheers med Maja, alltid lika kul:)

Trivs otroligt bra med livet...För några år sen kunde jag aldrig tänka tanken att leva som singel...har nästan aldrig gjort de mer än nån vecka men nu har jag snart levt själv i två år å har nog aldrig haft de så bra som nu...Ibland känns de som att jag vill träffa nån men så gör jag de å då känns de fel, antingen trivs jag bäst själv eller så har jag inte hittat rätt helt enkelt...De känns bara konstigt å träffa nån, de ska ju va jag å barnen bara känns de som!!

Måste gå ner till affären nu sen ska underbara Maja hämta upp mej där så åker vi till dagis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0