Äntligen

Massa positiva saker händer nu:)
Har fått jobb till sommaren, såå skönt å hoppas ju på fortsatt då..
Va på en jobb intervju igår också så kanske får ett jobb till å de börjar på Måndag isf:)
Har även fått ordnat lite med bilen, dock lite kvar men hoppas på att lösa de i veckan så den blir klar, den har ju stått sen December nu å den behövs nu när jag fått jobb...annars klarar man sig ju utan, har ju fått rört på mej en del iaf;)

I Fredags va jag å Malin iväg hela dan, först på överby sen på torp..
I Lördags va jag på ikea med mor & far, gjorde ett riktigt bra fynd:) På kvällen va jag & Maja på Cheers, va inte så kul som de brukar men de va inget folk man kände så heller...

Till helgen blir de massa mys med barnen <3 , tacos, godis, teven...

Nu ska ja greja lite här, sen börja med middagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0